puh

Äntligen! Headern är på plats! Jag ville få den att sitta i mitten, men det verkar vara helt omöjligt. Måste bara få bort den mörkrosa texten, men det är lätt (hoppas jag). Är inte alls lika trött längre. Jag tänker bäst på natten, undrar varför. Tänk om man kunde gå i skolan på natten! Det hade varit kul. I alla fall, ni kan ju gå in och se headern här.

Skulle kunna fixa Malins blogg nu. Men om inte det domännamnet hon ville ha från början fungerar nu heller så vet jag inte vad hon ska heta. Hon sa något, men jag kommer inte ihåg vad det var...

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Det var coolt. Ser lite knäpp ut inzoomat. Men det vart j'ttefint. Tack så jättemycket emelie du är en ängel. ;)<3

2009-08-22 @ 09:21:21
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0