grrrrrrrrrrrrrr

Usch, vad jag är trött. Roligaste lektionen idag var gympa. ;o Det händer sällan. Men det var kul idag! Badminton, det är grejer det! Haha, jag och Frida försökte oss på mini-tennis också, men det gick inte så bra. Bollen flög åt alla håll och kanter, så vi gav upp.

Skriver ju den där jäkla diet-diaryn till no:n också... jag kommer att bli tvungen att hitta på en dag för jag har bara fyllt i två dagar av fyra och det ska lämnas in på onsdag. Förra dagen jag fyllde i åt vi spagetti med köttfärssås till middag, och idag ska vi äta det igen. Han kommer väl undra om det är det enda vi äter här hemma! Tänkte gå ut en sväng idag och ta en promenad eller springa eftersom att det var så fint väder, och så klart för att få fylla i lite extra träning i min kära diet-diary, men jag orkar inte. Dessutom har det blivit mörkt och så kunde jag ju fylla i gympan som träning, så jag skiter i det!
Imorgon kanske... fast så säger jag varje dag!

Orkar nog inte ladda upp en bild just nu heller. Kanske laddar upp en senare ikväll. Nu ska jag skriva ut rockiga bilder till bildläxan.

/ Emelie ♥ 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahahha, xD

2009-02-03 @ 19:12:49
URL: http://linnnm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0