psykbryt & ig på bildläxan

Jag håller på att flippa ur! Den där onödiga bildläxan som skulle vara ett collage fick inte ha något vitt kvar, allt skulle vara täckt med bilder. Malin tog med sig lite bilder som hon hade över i fredags, och idag skulle jag skriva ut egna bilder,  bl a bilder på Wilma med "nitskärp" som halsband, men då bestämmer sig min skrivare för att ha slut på svart bläck! Lyckades få ut en bild på Wilma, hade två, en suddig och en bra, den skrev ut den suddiga. Hade beställt bläckpatroner från inkclub, men fått fel tydligen. Alldeles för små som inte passar i skrivaren. Beställ inte därifrån! Jag blir galen... nu kommer väl inte läraren bli ett dugg nöjd. Orkar tamejfan inte bry mig om saken. Bara bild. Bara ms Wallsgrove. Nu ska jag duscha och sen gå och dö. Nej, jag menar gå och lägga mig.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

svar: tack, han är världens mysigaste! :)



varför händer inte sådanna saker när man har tid? :P

2009-02-02 @ 21:40:00
URL: http://lillavicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0