about feelings

Äh. Jag är sjuk. Feber tror jag. Huvudet känns som att det har 5 kilos övervikt.

Idag åkte vi och kollade på tapeter. Jag hade ont i huvudet hela tiden. Vi hittade inga tapeter. Jag hittade en rätt fin vit tapet med mörkrosa (eller ja, inte vet jag hur jag ska beskriva den) löv som singlade nerför tapeten, som var skitsnygg! Men dyr... uäh.

Har sett på MTV-movie awards nu och kollade in twilight som faktiskt kammade hem 6/7 priser. Brabrabra!

Hoppas att inte mamma har smittat mig med det hon hade i veckan... magsjuka. Magen har varit riktigt skum idag, men ingen spya i alla fall. Puh!

Igår spelade jag sims 3. Jag tog lite bilder på datorn (nörd) som ni ska få se.



Där har vi en liten (stor!) spya.



Min sim skämmer ut sig.



En tuff brud poserar i blomrabatten.



/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Louise

jag vill vara med dig och spela the sims. 3

2009-06-04 @ 22:02:40
URL: http://loisew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0