för fyfan vad jag är glad

Rubriken är den största lögnen någon någonsin har lögnat (wei). Jag har knappt sovit inatt. Jag mår bajs. Och så skulle vi till lägenheten och hålla på idag! Jag vill inte vara sjuk. Jag har fortfarande ett huvud på 45 kilo och nu har jag även fått lite öm hals. Mamma hade de symptomen också, och andra mer otrevliga grejer som jag också har. Ingen spya än i alla fall så jag kanske slipper!

Somnade fort igår men sedan vaknade jag mitt i natten och började gråta för jag drömde så mycket. Jag drömde om tvillingarna i topmodel. Att de skulle springa runt och sätta på sig en massa kläder. På en megastor trappa. Jag satte på teven och somnade om för att sedan vakna igen klockan 4 och stänga av den. Vaknade klockan 9.

Imorgon ska vi på dop, hoppas jag mår bättre då!

 

Weird video, bra låt.

/ Emelie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0