love runnin' through my veins

Det här inlägget skrev jag i onsdags men av någon anledning publicerades det inte. Glöm inte att läsa inlägget under det här också!

Skola idag. Matteprovet gick helt okej. Man skulle inte skriva sitt eget namn eftersom att andra klasser ska rätta dem, så de inte ska få veta vems prov man rättar. Det räknas inte in i betyget, han ska inte ens titta på dem tror jag.

Efter matten hade vi NO med Vårtan. Hon var som vanligt genomtråkig. Jag gav henne mitt quiz så det är bäst för henne att hon ger det till Harris!

På mentortime pluggade vi spanska och så. På lunchen var det stenhård torsk med fritering på. Malin den lilla korven fick gå och äta på American Takeaway med BIG-gruppen. FUSK! Orättvist. Spanskaprovet gick rätt bra. Kanske kan reparera lite av skadan jag gjorde när jag fick 12/17 på senaste glosförhöret... kasst!

Idag blir det stugan. Förvånade? Jag skulle bli förvånad om ni var förvånade. Måste snart packa väskan. Mycket packande! Har packat ännu en flyttkartong, känner mig rätt duktig. Det börjar bli tomt i vår lägenhet! I vardagsrummet har vi bara min lilla soffa, en träfåtölj med en härlig fluffig pälssak i (som Wilma ÄLSKAR att slicka på!), tv:n och en massa flyttkartonger! Findekorerat. Vårt nya vardagsrum kommer att bli aaaaaaaaaaaaaawesome! Assnyggt!

Matbord svart
PasadenaStol
Jag tror att det var det där matbordet vi skulle köpa... och någon av de här två stolarna, haha. Kommer inte ihåg om det skulle vara svarta eller vita stolar. Men det kommer bli nice!

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

lol! jag fick 11/17, haha jag är sämre än dig! :D

2009-05-24 @ 18:59:53
URL: http://loisew.blogg.se/
Postat av: SHEERBLONDES

Hej

vi har startat en hemsida där vi testar produkter, ger tips och betygsätter. Du får gättegärna ta en titt om du har lust!



Ha en superfin dag & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

(Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Pers

2009-05-24 @ 19:06:55
URL: http://www.sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0