äh

Vi fick G- på vår muntliga presentation på svenskan, så vi skulle få göra en gång till bara för läraren på torsdag. Jag, Andrea och Sofie stannade kvar efter skolan idag för att fixa det där. Det blev 1,5 timme extra. I löv skolan... fick IG på SO-grejen också, hahahaha. Ååååå, jag orkar inte. Bildläxan är i alla fall klar (endast för att bildläxor oftast är 10000 gånger roligare än alla andra läxor). Nästa vecka har vi 3 prov. Och så har vi matteläxa till imorgon. Och så måste jag ta reda på lite mer om Prima-redaktionen på mediaprogrammet. Och så måste jag läsa i flyga drake och göra frågorna. Det går inte bra alls just nu. Allt känns kaotiskt. Dessutom blir det ju inte direkt bättre av att vi ska söka in till gymnasiet snart också. Man måste bestämma vilket gymnasium man ska gå på, plugga arslet av sig och känna sig stressad till döds samtidigt som lärarna säger att det är jätteviktigt att slappna av emellanåt också. Mm, lycka till.

+ till mig för att jag fick alla rätt på NO-quizen idag utan att ha pluggat. Duktig ponke!

Det är skönt att klaga.

Nu ska jag ta reda på mer om Prima, plugga in spanskan och kolla upp ett youtubeklipp som NO-läraren ville att vi skulle titta på.

/ Emelie  ♥


Kommentarer
Postat av: Pål

Kämpa!

2009-11-03 @ 20:05:30
Postat av: gurone

vem år Pål ?

2009-11-04 @ 11:42:02
Postat av: gurone

är*

2009-11-04 @ 11:43:09
Postat av: * * * * * *

f i n b l o g g ^

2009-11-04 @ 14:35:23
URL: http://msjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0