ipren är min hjälte

När jag vaknade imorse kände jag direkt att jag mådde skit. Ont i armen, ont i huvudet, feber och alldeles svag i hela kroppen. Ingen skola idag. Frida och Sofia mådde tydligen exakt likadant, haha. Jag undrar hur många som var hemma idag. Inte kunde jag ta ipren heller, man ska inte ta det på ett dygn efter att man har tagit sprutan, då skyddar inte vaccinet lika bra. För någon timme sedan tog jag ipren, och nu mår jag mycket bättre! Det är ju lite av svininfluensan i vaccinet, och om man mår såhär dåligt av så lite vill jag inte ens veta hur dåligt man mår om man blir smittad!

Det blev förstås inget sjukhusbesök idag, blir inget imorgon heller. Nu måste jag vänta på att få en ny tid och det kan ju ta jättelång tid.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0