svimmade*

Okej. Nu såg jag att jag hade skrivit att Frida simmade. Det var ju förstås fel, haha. Hon SVIMMADE.

Armen gör ont nu. Aj aj. Men det är helt okej, är inte riktigt lika botrdomnad nu, vilket är skönt! Jag HOPPAS att jag inte blir sjuk! Jag vill så gärna slippa det. Matteprov imorgon, visst, skönt att slippa. Men då måste jag ju göra det någon annan gång ändå. Jag vill inte det. Har pluggat nu på kvällen, men det är svårt. Jag blev lite klokare i alla fall, går lättare att göra matte när man är hemma.

Förresten så tycker jag att ni alla ska klicka här.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Stavningspolisen!

Vad är man om man är botrdomnad i armen?

2009-11-11 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0