skola idag

Kändes som att jag inte hade varit i skolan på flera år typ, haha. Men nu är jag tillbaka!

Idag hade vi NO-prov, men jag gjorde ju inte det. Hon sa att jag skulle gå till admin och fråga om ett ställe att sitta och plugga på. Men jag sket i det och gick och hämtade SO-boken och svenskaboken och satte mig i pluggrummet. Slutade halv 3. Jag var dock tvungen att gå och göra SO-provet. På tisdagar efter skolan ska ALLA elever som har missat eller inte klarat ett prov göra sina prov i samma klassrum. Det fungerade inte så bra, det var rätt kaotiskt. Lärarna märkte väl också att det inte gick superbra, så jag hoppas att de fixar att alla från en årskurs bara gör samtidigt eller så. Det gick bra på provet i alla fall, tror jag. Är ganska säker på att det gick bra. Nästa vecka ska jag gå och göra NO-provet också. Suck, stön, wäh.

När jag skulle cykla hem fick jag inte upp cykellåset. Jag höll på att bli galen! Det satt fast. Jag tog upp mobilen och ringde mamma, men la på efter en signal. Kom på att hon kanske inte kunde göra så mycket åt saken, höhö. Så jag lirkade vidare, och till slut fick jag upp det.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: haha nej det är skit tråkigt med samhällskunskap fast det kanske beror på att våran lärare suger :P

vi ska till slakteriet för vi går djurvård :P har du varit på ett slakterie ?

2009-09-15 @ 17:18:12
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten!



förlåt om jag stör. förlåt om detta uppfattas som störande reklam.



jag är en helt vanlig tjej som skriver om min enkla vardag, shopping o lite om det lilla extra.



i min blogg kan du följa mig, den riktiga linda, genom mitt liv som före detta långtidsjukskriven,

o till mitt liv som det ser ut idag.



Jag vill att du tar dig en titt i min blogg, o även att du följer mig via bloglovin.

jag följer så klart även dig.

Jag tycker nämnligen att det är dags för oss små bloggare att ta oss uppåt,

att vi får synas och höras. Det är minsann vår tur att glänsa och vår tur att bli hörda, inte sant!?



Tillsammans kan vi ta oss uppåt, o

samtidigt ta ner dem alla provocerande bloggare som ljuger, är ytliga, bedrar och spelar ett spel.



summan av alltsammans: titta in hos mig, följ mig via bloglovin, vi ska nå toppen tillsammans!

2009-09-15 @ 19:01:50
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: hehe ja :P

okej :P nej det var inte så hemskt, det går så fort liksom. fast lite äckligt vare när dem tömde ut dom på alla inre organ :o men men.. har du själv nå djur ?

2009-09-15 @ 19:02:51
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0