phew

Idag blev det stan med Sofia, Malin och Madde. Jag har hittat en balklänning nu! Jätteskönt, nu slipper jag tänka mer på den där jävla klänningen, haha. Jag hade inte tillräckligt med pengar på kortet så jag la undan den tills imorgon och då ska mamma och jag gå ner på stan och köpa den. Den kostade 349 kronor på Vila. Jag vet dock inte vilka skor jag ska ha till, tänkte ha converse men vi får se. Har jag inte converse så får Daniel som han vill och det vill jag ju helst undvika till varje pris, hähä. Men vi får se.



Hahahaha, vad hemskt det känns att lägga upp den här sämsta bilden. Men... där är klänningen. Sofia och Madde har bilder som är mycket bättre. Där ser den så skrynklig ut. Skumt.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

höhö, precis, vi vill inte att Daniel ska få som han vill! Mohahaha, ha svart nagellack och värsta sotade ögon till! ;D

2010-04-08 @ 20:00:07
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: Uråldrig Gungan

Najz klänning

2010-04-09 @ 15:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0