low key

Aaaaahah. Jag känner mig uuuuutmattad! VARFÖR?

Igår såg jag Star Wars. Japp. Episod 4 till och med. Gustaf har tjatat hela sommaren om att jag ska se hans älskade Star Wars och nu gjorde jag det bara för att slippa hans tjat. Vad gör han då? Jo, han tjatar om att jag ska se resten av filmerna. 5 stycken. No way.

Och idag var jag och mamma på Ikea. Hon väckte mig jättetidigt (halv elva, skandal) och ville att jag skulle följa med henne till Ikea. Så då gjorde jag det. Jag köpte (eh, mamma köpte åt mig) en lampa. En vit som ser ut som en korv.

Bild? Okej då.




Imorse när jag skulle ha på socker på flingorna råkade jag ta saltkaret istället för sockret och hälla på. Om inte mamma hade sett det hade jag antagligen käkat flingor med salt på. Jag är alldeles för disträ för mitt eget bästa.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0