favoriten

FAVORITERNA

Glass: Gillar inte glass särskilt mycket alls, men isglass brukar funka.
Musik: Robyn, Johan Palm (mobba mig inte) och av någon anledning tycker jag alltid att musiken som Charlie McDonnell lägger upp är skitbra. Särskilt Here Comes My Baby.


Färg: Rosa! Eller svart.
Film: Jag måste säga Titanic. Jag såg den när mamma och pappa var till Tallin (och åkte båt dit, jag fick råångest ett tag) och grinade hur länge som helst efteråt.
Språk: Brittiska. Riktigt engelsk dialekt. Det är så coolt.
Länder: Av dem jag har varit i måste jag nog säga Grekland.
Städer: New York. Jag har inte ens varit där. Jag hatar det.
Skolämne: Nu vet jag ju inte exakt vad jag kommer få för skolämnen på media, så vi får väl se!
Mat: Kinamat och grillat kött.
Sport: Usch.
Såpa: Tittar inte på såpor, men när Big Brother gick älskade jag det. Och jag var typ 10 då, haha.
Tv-program: How I Met Your Mother och The Big Bang Theory är ååååsome.
Efterrätt: Jag gillar inte efterrätter så mycket. Söta saker får mig att må illa. Men chokladbollar är ju rätt gott!
Band: Green Day.
Idol: Charlie McDonnell och Shane Dawson, ehehe.
Klädesplagg: Stuprörsjeans och så har jag börjat gilla stora skjortor. Så skönt.
Affär: H&M.
Kex: Öh. Mariekex?
Chips: Naturchips!
Läsk: Coca Cola.
Drink: Mamma gjorde en drink för ett tag sedan som jag fick smaka och sedan försökte jag dricka upp hela för att den var så god, haha. Mamma ba: NEEEEEEJ!
Bil: Kan ingenting om bilar.
Egenskap hos annan människa: Humor! Annars dör jag.
Modell: Jag vet typ inga modeller.

Och nu saker jag verkligen hatar:

Språk: Finska. Det låter så fult.
Skolämne: Matte och historia. Kräks. Och ändå är mamma historielärare. Oops.
Mat: Våfflor. Det är ju som efterrätt, för sött! Och man blir inte mätt alls.
Affär: Tror inte jag hatar någon affär. Däremot är ju Intersport en jävligt tråkigt affär.
Artist: Eric Gadd ger mig rysningar. Och inte på ett bra sätt.
Tv-program: The Hills. Min pappa älskar det, haha.
Filmer: Shopgirl! Se den INTE.
Egenskap hos annan människa: Dryghet. Så kan man kanske inte ens säga. Men när de hänger på en och pratar hela tiden och är allmänt dryga. Och för närgångna. Uäk.

/ Emelie ♥


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, mobb!

2010-07-30 @ 19:38:03
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0