hemlangtan

Min statistik gar verkligen upp och ner just nu. Ena dagen har jag manga besokare och nasta dag ar det mindre an halften av alla dem som har varit inne. Forvirrande.

Imorgon aker vi hem!!!! Jag langtar faktiskt hem. Det ar sa sjukt varm har, fast det verkar ju nastan vara lika varmt hemma. Linn sa nyss att det var 32 grader i skuggan... puuh! Det ar val ungefar sa varmt har, om inte nagra grader varmare, men det ar sa fuktigt att man blir galen.

Sa ikvall star alltsa packning pa schemat. Trakigt. Och imorgon flygning. 4-5 timmar, sa det ar inte sa farligt. Dessutom finns det sma skarmar pa flygplansstolarna dar man kan titta pa film och spela spel, sa da gar tiden annu snabbare.

Det forsta jag ska gora nar jag kommer hem ar att lagga mig i min sang. Jag saknar den. Den ar mycket skonare an tegelstenssangen har.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0