efaristo

Bade igar kvall och idag madde jag skitdaligt. Nu mar jag helt okej. For mycket sol... sa idag holl jag mig i skuggan. Jag langtar faktiskt hem lite. Blir knapp nar alla skriver pa facebook att de har varit pa Eclipse. AVUNDSJUK!!!!! Jag vill ju ocksa. Men samtidigt vill jag inte aka hem harifran. Fast jag langtar efter att fa sova med riktigt tacke och kudde. Nu har man bara ett lakan och en tegelsten. Men jag kommer sakna vadret, aven om det blir lite val varmt ibland.

Jag har forresten lart mig en massa grekiska under de har tva veckorna. Jag vet att "efaristo (ευχαριστίες)" betyder "tack" och ja, det var val ungefar allt. Men vem behover lara sig sprak nar google translate finns?

Μου αρέσει ψάρι

Hah. Den som forst kommenterar vad det betyder kan fa... en kram, typ.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

JAG GILLAR FISK. ah vad grym jag är! :D

2010-07-01 @ 20:12:55
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0