jag kan börja gymnasiet, jag är inte rädd, jag kan börja gymnasiet, jag är inte rädd

Om någon just nu sitter och funderar på hur det står till med mina tår kan jag säga att nio av dem mår skitbra, men att en av dem har jätteont. Stackars tåjävel.

Medan vi sörjer Herr Tå kan vi passa på att titta på lite bilder.





















Bara för att jag typ nästan saknar skolan lite... okej, jag vet vad ni tänker. Emelie, är du helt dum? Har du tappat hjärncellerna? Saknar du skolan? Har du blivit störd i huvudet? Överkörd av en lastbil? Du har ju för fan gått runt och längtat efter det här i nio år, din dumma jävel. Klart att jag inte saknar skolan. Bara klassen. Och så har jag ångest över gymnasiet. Jag vet att de första dagarna antagligen kommer vara mer eller mindre hemska. Och att vi på media ska få åka och sova borta en natt är ju inte heller något som jag är så jätteglad över heller.

Äääääh, vad löjlig jag är. Det blir bra det här...

...kanske.

/ Emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0