frillfest



Namn: Jonas-Henrik.
Relationsstatus: Gift med blå giraff från Mars.
Söker: Färska päron.



Namn: Stefan.
Relationsstatus: Singel.
Söker: Snubben som bucklade min porsche.
Favoritställe: Stureplan.



Namn: Dr Fraggle.
Relationsstatus: Dejtar midjeväska.
Söker: Ny frisyr.



Namn: Pelle JonZZon.
Relationsstatus: Singel, typ.
Söker: Toalett.



Namn: Sir Mats.
Relationsstatus: Får inga tjejer.
Söker: Tjejer.



Namn: Gustaf Hermansson.
Relationsstatus: Dubbelt korsbett.
Söker: Skalman.

Gustaf gjorde olika frisyrer och jag fotade honom... och jag måste tillägga att han har kommit på det mesta som skrivits i det här inlägget, hehehe.

/ Emelie ♥

Kommentarer
Postat av: linn

HHAHAHAHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR XD<3<3

2010-05-16 @ 20:30:54
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0