listor är roliga

Nämn något som gjorde dig glad igår: Sovmorgon.


Vad gjorde du kl 08 imorse: Gjorde mig klar för skola.


Vad gjorde du för 15 min sedan: Bloggade.


Det sista du sa högt: MEN SOM OM DET ÄR STÖRRE CHANS ATT MAN KLICKAR OM DET ÄR FLERA LÄNKAR!!! Till mig själv. Ibland blir jag upprörd över oviktiga saker och måste reda ut det med mig själv, hehe.


Det senaste någon sa till dig: Pappa som sa det där om epos (se inlägget nedanför).


Vad har du druckit idag: Vatten och o'boy.


Vad var det senaste du åt: Tacotårta.


Vad var det senaste du köpte: En macka.


Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit. Med ett brevinkast och ett titthål.


Vad är det för väder hos dig nu: Snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö, snö.


Godaste glassmaken: Glass är inte så gott, men choklad funkar ju i alla former.


Sover du tungt: Om jag gör. Vaknar knappt av väckarklockan på morgonen.


Drömmer du mardrömmar: Nästan aldrig.


Trivs du med ditt jobb: Har inget jobb, men skolan trivs jag rätt bra med!


Vad ser du om du tittar till höger: En dörr.


Vad gör dig glad just nu: Att jag ska gå och ta en macka när det här är klart.


Vad ska du göra härnäst: Äta macka.


Favoritgodis: CHOKLAAAAAAAAAAD.

Vad är viktigast för dig: Familjen och vännerna, precis som alla andra.


Är du kittlig: Ja. Rör mig inte. Då skriker jag.


Snarkar du: Det tror jag inte, kanske ibland, hehehe.


Stjärntecken: Våg!


Äckligaste insekten: Alla som är stora. Jag klarar inte av stora insekter. De små har jag inga som helst problem med, sålänge de inte bits.


Längtar du mest efter just nu: Jag längtar otroligt mycket efter jullov, men det jag längtar ALLRA MEST efter det är USA i april. Har aldrig haft sådan resfeber, ever. Sjukt.


Kommentarer
Postat av: Lo

Jag fattante, tacotårta?

2010-12-01 @ 13:35:29
URL: http://louisewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0