falukorv from hell

Falukorven vi fick till lunch idag smakade gammal burkskinka. Grymt äckligt och helt oätligt. Jag går på pulvermos med klumpar i och ketchup just nu. Och en sportlunch jag åt innan naturkunskapsprovet för att inte svimma. Provet gick ganska bra tror jag. Svarade på allt. Mamma räddade mitt liv igår när hon hjälpte mig att plugga, jag hade inte förstått särskilt mycket annars. Hon pratade med sin lärarröst och det funkade, hehe. Hon har liksom två röster, en vanlig och en lärarröst. Lite sjukt. Men sant. Jag undrar om det är så med alla lärare. Som med kassörskor, har ni lagt märke till det någon gång? När man ska betala något så går deras röst upp några oktaver så att de låter otroligt trevliga och sedan när man går därifrån så vänder de sig om till sina kassörskakompisar och använder sin riktiga bitchröst. Det är jättekul.

Gud vilket långt inlägg. Jag vet inte ens vad jag har skrivit. Och vår lektion börjar typ... nu. Klockan ett. Så hejdå.



Vi är c00la.

Kommentarer
Postat av: Hans Berggren

Hon får sin röst när hon äter skolans falukorv, förstås. Och c00la? Okej, då. Lite.

2010-09-21 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0