street

Frös nästan ihjäl när jag cyklade hem, jag lovar att halva min kropp frös till is. Det blåste så mycket att jag blev tvungen att trampa i nerförsbackarna för att komma någonstans, det var helt klart något nytt.

Jag ska snart gå ut och fota gatan jag bor på, läxa tills på onsdag. Måste ta fram en massa gamla bilder också. Vi ska göra en grej som heter "min fotohistoria" och då ska man ha en bild på sin gata. Tänkte att det kunde passa bra idag när det är soligt. Sjukt att det kan vara så jääävla kallt trots att det är sol. Jag och Martina frös typ ihjäl på vägen till matsalen, vi kunde knappt prata för att vi hackade tänder. Jag vill inte ha vinter, buhuhuhuhu.

Jag måste verkligen ta bort nagellacket. Att det ska vara så himla svårt att ta fram lite aceton, herregud. Det är alldeles avskalat, jättefult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0