hallucinationer

Igår hade jag nästan lika många besökare som jag brukar ha när det inte är sommar. HAHA åå vad ni saknar mig. Ni ba ber om att jag ska skriva och skriva och skriva, ELLER HUR. Jag är er idol, JAG VET ATT NI ÄLSKAR MIG the one and only fast ne.


När jag skulle gå och lägga mig igår (okej inatt) var jag med om något traumatiskt. Jag har en tendens att se i syne (hallucinera som en galning) när jag är trött. Jag ser saker som inte finns, oftast djur och insekter av någon anledning. Det är helt sjukt. Finns inget läskigare. Vem behöver droger liksom. Och igår var jag trött. Riktigt trött. Så jag puffade undan katten som hade sträckt ut sig över minst hundra kvadratmeter av min säng och la mig. Jag låg där en stund och när jag nästan hade somnat så öppnade jag ögonen. Dålig idé. Så sjukt dålig idé. Ångrar detta så djupt.

I min väska, som jag av lathet inte orkat packa upp, såg jag en gigantisk röd spindel krypa omkring. Och då menar jag GIGANTISK. Blev så rädd att jag nästan grinade av panik och la över första bästa föremål över väskan (ett lakan) och tänkte att NU KAN DEN JÄVELN INTE KOMMA UT. Så jag la mig igen och försökte sova, men kunde inte sluta tänka på spindeln. Då öppnade jag ögonen igen och såg spindelhelvetet krypa runt bredvid väskan och ba AAAAAAAHAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAAAH MAMMAAAAAA och blinkade jag några gånger och då försvann den. Kom på att jag har sett sånt där förut. En gång såg jag en ännu större spindel krypa över min vägg, och det var ju förstås inte heller på riktigt. En annan gång såg jag en larv kräla uppför min dörr också.

Nu har jag insett att jag är galen, så nästa gång en onaturligt stor insekt dyker upp i mitt rum så vet jag att det inte är på riktigt.

Fast kul om det händer på riktigt någon gång och jag ba DET ÄR LUGNT ALLIHOP, DET ÄR BARA MIN FANTASI.

Dock att jag inte har vågat titta i väskan än, så den kanske ligger där och väntar på blod. Kommer aldrig våga packa upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0