nästan socialt, det duger för mig


Tillåt mig att presentera er för min sim Peter Pan och hans hus!!!!!!!!!!


Har spenderat alldeles för många timmar på The Sims Social idag. Detta är inte okej. DET ÄR SÅ BEROENDEFRAMKALLANDE AAAAAAAH.

Så om ni inte har skaffat det skaffa det nu så jag kan bli vän med er och våldgästa era hus och hångla upp era simmar okej.

Förstår förresten inte varför det heter "The Sims Social" eftersom att det inte är ett dugg socialt. Man sitter framför datorn och skickar en massa jobbiga förfrågningar till sina vänner och får dem att hata en förevigt. Socialare än så blir det ärligt talat inte.

Annars då? Jo, förutom att spela facebooksims så har jag skrivit manus hela dagen. Mitt liv är spännande japp. Åt kycklingsallad idag också och kände hur jag ba gick ner i vikt av all nyttighet.

Kommentarer
Postat av: Julia

ÅÅÅH där är jag! :D DÄR ÄR JAG!!



Och ja, inte särskilt socialt egentligen. Men det är sims OCH facebook!! (enough said)



Dessutom är det ett fint alternativ för oss (läs: jag)som är lite socialt handikappade <)

2011-08-24 @ 07:26:53
URL: http://juliawiktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0