spelarN

Igår klarade jag ut Runaway 2. Eller ja, inte riktigt EFTERSOM ATT DET SLUTADE MED EN CLIFFHANGER.


...




AAAAAHAGKEOSHAÅEGLÅPWGLPWEAGPAPGÖSOÅPQE.



Alltså, jag fick tag i den jävla trantorianstenen och ba YES NU FÅR JAG TILLBAKA GINA men Brian ba "THIS IS ONLY THE BEGINNING" och sen stod det "to be continued..." och jag ba VARFÖÖÖÖÖÖR och sen slog jag sönder tangentbordet, slängde ut datorskärmen genom fönstret, hoppade ut efter datorskärmen och sprang runt och slog sönder saker på stan.

/ LigistN



Man fick alltså inte tillbaka Gina. Fan ta er Pendulo Studios (♥). Jag har inte rååååd att köpa det tredje spelet just nu, waaah. Så för att trösta mig så spelar jag Lost Horizon som jag redan har klarat ut en gång tidigare. Ba yay. Fenton Paddock är väl nästan lika bra som Brian Basco. Antar jag (ne).

Såhär fokuserad (och kutryggig) är jag när jag spelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0