fantasilös

Har haft en väldigt underbar dag idag. Oj vad töntig du är Emelie, MEN FAKTISKT.

Först lite fika och julklappsbyte med klassen, väldigt mysigt. Jag fick servetter med pengatryck på, vilket var konstigt eftersom jag hade gett bort sudd med pengatryck på i julklappsbytet, så jag gav pengar och fick pengar, trevligt. Min favoritpresent var dock Gabbi som fick ett mjölkpaket invirat i toalettpapper med en skruv, en spik, en tops och ett häfte med information om könssjukdomar inuti. Fick ont i magen av skratt. Jag ville ha den presenten.

När vi slutade åkte jag ner på stan och käkade lunch med Malin, Sofia och Linus och sen tog vi en sväng på stan. Sedan fikade vi med Linn också och jag åt en kaka som måste ha varit bakad i chokladhimlen. Alltså vadå chokladhimlen, orkar ej.

Det här var ett väldigt hej-det-här-har-jag-gjort-idag-inlägg, men jag är verkligen helt slut i skallen så det får bli såhär. Nu har jag jullov och ska vila hövvet i några veckor, men först ska jag gå och köpa kinamat, så hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0