m&m

Hej alla fina.

Jag har haft APU idag. Det var... intressant. Vi skulle filma en intervju med en fotbollsspelare som går på skolan och dessutom filma honom i klassrummet. Fick ställa mig framför idrottsklassen och förklara vad vi skulle göra. Ba JAPP VI SKA FILMA HÄR NU, CHILLA. Orkar inte vilken konstig stämning det blev. Tänker dessutom så mycket på film och sånt skit hela dagarna så när jag tittade på Top Model nyss så började jag tänka på inklippsbilderna de hade använt. HAHA ta mitt liv, någon.

Nu på kvällen åkte jag med mamma och Gustaf till valbo och köpte lite julklappar. Åt på Subway, MMMMMM. Hade inte ätit det sedan vi var i USA, då han jag beställde maten av snackade mer kinesiska än engelska och det slutade med att han dränkte min mat i någon slags olja som smakade röv.

Vill åka till USA nunununununuuuu.

 

Jag och min älskade påse M&M's i USA. Den där försvann efter ca en kväll. Sket regnbågar i en vecka.


Kommentarer
Postat av: tess

sv;jaa om du sa det du skrev? ^^



hahahaha asså emelie det ser ut som om dina ögon ska ramla ut! :'D <3



2011-12-14 @ 08:10:38
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0