xmaz

Förlåt för att jag har försummat bloggen i några dagar men jag har varit upptagen med att fira jul och vara social osv. Socialitet förstör bloggande. I söndags var jag hemma hos farmor och farfar och firade jul med den sidan av släkten och igår var jag hos mormor och morfar och firade med den andra sidan av släkten. Är rätt så trött på jul nu ärligt talat så det är skönt att den är över. Om två månader åker jag utomlands. Helvete vad skönt.




Min broder hatar att vara med på bild men jag fick en jättefin på honom, YEEEEEA.






Varje annandag spelar vi bingo HAHA orkar inte vilka pensionärer.




Orkar inte heller att jag hittade en till bild från några år sedan. Fint med traditioner och så antar jag.

Kommentarer
Postat av: Eliiiin

Hahahah, dööör på pensionärsbilderna, haha

2011-12-27 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0