it's matrix

Ibland tar någon över min dator. Så verkar det i alla fall. Musen rör sig plötsligt fritt och utom kontroll. Nyss gick den på egen hand in på en, för mig helt okänd, persons twitter, öppnade tre nya flikar, för att sedan klicka ner internet och öppna en bild jag har sparad på skrivbordet. Då stängde jag skärmen för jag blev så otroligt creepad av det. Det har hänt flera gånger. För en stund sedan gick den in på en helt okänd killes blogg out of nowhere. Så sjukt äckligt. Hoppas det bara är musen som ballar ur och inte någon läskig hacker som typ har hackat sig in i min dator. Varför någon skulle vilja göra det förstår jag inte eftersom att det inte finns något som någon annan skulle kunna tänkas vilja komma åt på den. Förutom möjligtvis en bild på mig där jag är sjuk och har 80-talsfrisyr, men den är ju trots allt inte så intressant (jo).


Kommentarer
Postat av: sofia

haha usch vad äckligt!! :o

2011-02-12 @ 09:50:57
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0