inte mitt område

Varför är det så många killar som är arga på facebook just nu? Alla har uppdaterat sina statusar med "HELVETES JÄVLA HOOOORFITTA HELVETE AAAAAAH DÖDÖDÖDÖ" typ. Mamma och pappa tittade på hockey tidigare idag, kan det vara därför? Eller om det var fotboll? Nej, fotboll kan man väl inte spela nu? Inomhus kanske. Men jag är rätt säker på att det var hockey. Förlorade brynäs? Eller Sverige? Eller Tjeckien? Eller något.

Jag ska vara tyst nu.

Hej. Hahahaha. Åh gud. Fråga inte ens varför jag har en massa tidningar fasttejpade på mig. Sofia gjorde hatten. Fin va? Jag tycker det.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hahahahahhaha men lilla emelie! :D och ja, hatten var snygg!

2011-01-04 @ 01:13:55
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0