what do you love?

Jag såg nyss Life In A Day på youtube. De sände den från klockan sju och jag har sett fram emot att se den ända sedan i somras, men glömsk som jag är så glömde jag det och missade första 27 minutrarna, men men.

Om ni inte har hört talas om det så är Life In A Day en film med en massa videosnuttar som människor från hela världen laddade upp på youtube den 24 juli 2010 och den visar hela världens liv under en dag. Och helvete alltså, vad bra den var. Jag grinade mig igenom nästan hela. Så fint. Grinar fortfarande. Och det är sällan filmer får mig att gråta på det här sättet. Men den var så bra. Så otroligt bra.

Älskade särskilt en del där en kille pratade med sin mormor i telefon. Och jag förstod nästan direkt vad som var på gång. Han berättade för sin mormor att han var tillsammans med sin killkompis. Och hon sa bara att hon älskade honom. Och jag grät ihjäl mig tror jag.

Haha, grymt blödig jag är. Men den var så bra. Så fin. Måste se den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0