ny säng


I jämförelse med min gamla säng är denna ett gigantiskt UFO. Eller kanske mer som ett stort knäckebröd. Något sånt.


Dock står min gamla sängram kvar i mitt rum och tar upp all golvyta och blockerar vägen till min garderob. Någon kille skulle komma och hämta den, men ne. Han kom inte. Jag hatar honom. Och hans ansikte.

Så den står alltså kvar här. Har börjat använda den som klädhängare pga den blockerar ju vägen till garderobisen. Vill skruva isär den i bitar men är rädd att jag inte är tillräckligt manlig för det. Kan inte ens hantera en skruvmejsel, än mindre en borrmaskin. Heter det så? Skruvdragare? Skruvare? Skruvmakaron? Hundvalp? Mariekex?



Dags för Emelie att sova ser jag.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0