bra

Kvällen igår spenderades med ingen mindre än Louise. Vi tittade på The Misfits. Faktiskt riktigt bra. Fyra stjärnor där.

Idag har jag hängt med mamma. Vi åkte till Ockelbo Marknad (klockan halv elva imorse, herregud liksom, mitt i natten för mig) och gick bara en gång fram och tillbaka. Gud. Människorna där alltså. Dog typ. Bara läskiga tattare och urgamla pensionärer som såg ut att vara redo att droppa dead vilken sekund som helst. Gjorde ju inte heller saken bättre att mamma råkade öppna dörren till toaletten när gubben som satt i bingoståndet stod och kissade därinne heller. Han hade glömt att låsa. Fail på honom.

Hittade i alla fall en sviiiinigt cool 3D-affisch av The Beatles. OJA. Ni hörde rätt. Beatles. 3D.

Sedan åkte vi till Valbo och åt på Ikea (vi var inte så sugna på den såkallade "tjockkorven" som såldes på marknaden) och köpte ramar till affischerna vi köpte. Efter det köpte jag en vårjacka på H&M. Jag älskar den. Så nu får det blir varmt fort som fan.


Syns inte att det är 3D på bilden. Sämst.


Kommentarer
Postat av: linn

snyyyyyyyyyyyygggt de blev! ;D

2011-03-05 @ 01:26:50
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0