fula bilder på mig

Oftast när man väljer bilder på sig själv som ska läggas upp på internet så tar man oftast inte de fulaste. Men nu ska jag ta tillfället i akt och ägna ett helt inlägg åt fula bilder på mig själv. För att jag har tråkigt.

Den här är inte snygg. Tagen för kanske 2-3 år sedan i stugan. PosarN numero uno!


Här har vi tre bilder som Malin knäppte på mig i sexan. Sedan la hon upp dem på facebook i nian. Tack Malin. Attraktiva bilder ju, varför inte lägga upp dem på fejan liksom.


Den där minen är nog med flit. Men fulheten är äkta. Min lillebror är däremot bara söt. Orättvist att han är söt oavsett vinkel/min. Dock måste jag säga att LJUSET i bilden är AMEJSING. Fotat på en flygplats med stora fönster. AMEJSING.


FÖRLÅT EMELIE MEN GICK NÅT FEL HÄR ELLER? Jag vet inte ens vad det här är för bild. Egobild? En olycka? Jag tar emot kameran av någon och råkar ta en bild? Ingen aning. Minen är ju i alla fall to die for. Det ser ut som att jag är förlamad i nedre delen av ansiktet.


Hahaha. Sofia är sjukt söt på den här bilden och jag ba neee, jag vill se ut som Gollum.


Här är också en ganska ful bild på mig..... mina nya brillor också, pilotstyle. Yee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0