measure our happiness

Jag. Är. Så. Jävla. Trött. Är helt död varje dag efter skolan, i skolan också. Gör ingenting på dagarna. Går i skolan, går hem, sover. Hata. Så tråkigt. Men jag ORKAR inte göra saker, trots att jag vill. Känns som att skolan suger ur all energi ur mig, i alla fall mentalt. Kan knappt tänka längre. Trots det är skolan rätt chill, men det är något som gör att jag blir helt tom på energi när jag kommer hem. Därför skriver jag ingenting vettigt på bloggen heller. Blääääääää hejdå.

Kommentarer
Postat av: pussbajspussbajskorv

så kände jag mig också för ett tag sen, man ville bara lägga sig ner och dö.. haha. men det går över,

2011-03-23 @ 10:14:56
URL: http://nossleumas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0