jag har varit i karibien

Vår lilla båt. Den heter Norwegian Epic. Ville berätta för kaptenen att det hade varit mycket coolare om den hette Swedish Epic, men man klagar ju inte.

 

Innan vi gick på båten tog de kort på alla framför en bild på båten, när man hade stått i kö hur länge som helst och var förvirrad av allt, då skulle de av någon anledning ha en bild av det. Jättefint. Eh.

 

Bild på mig och mamma när vi precis hade klivit på vår monsterfärja. Vi ser sjukt stela ut av någon anledning. Ba *högtidligt*. Kom nyss på att jag bara har visat bilder då jag har haft den där jumpsuiten på mig. Inte för att någon bryr sig, men jag måste bara påpeka att jag hade andra kläder med mig också.


Egofixerad tjej inne på toaletten på The Florida Mall. Även bevis på att jag inte bara hade jumpsuiten på mig flera veckor i rad!!!!!!! Alla ba k.


Fadern (Gene Simmons) på båten.



Kock på båten som lagade pannkaka.


Pannkaka made by pannkaksmannen.


På middagarna gick fotografer runt med kameror och envisades med att ta bilder på alla. Först två och två och sedan en och en. Varenda middag. Aldrig fick man äta ifred utan att någon skulle komma med en två meter lång kamera och blixta en tills allt man såg var vita prickar.


De kom och tog kort på mig när jag spelade airhockey med Tilde också. Under bilden skrev de "hottest nightlife at sea" HAHA ironin i det alltså.


Det var inte bara på båten de tog bilder på en, nej nej. När man gick AV båtjäveln skulle de ha en bild på en med en massa olika djur också. När vi gick av på St. Thomas så ville den här delfinen ta en bild med mig och jag ba "NO THANK YOU" eftersom jag inte är fem år. Då tog han tag i mig och höll mig jättehårt och jag ba ehhh. Hans kompis med kameran ba "SMILE!!!!" och av den anledningen ser jag lite halvobekväm (och asful) ut på den här bilden.


En palm. Jag döpte den till Johan.


Kille på Bahamas som gillade snäckor.


Min privata limo. Till vänster ser vi min privata chaufför. Man reser ju med stil.


Någon groda som alla andra turister tog kort på sig själva med så jag sa åt manligheten i familjen att ställa sig framför den. Dock sa jag inte åt dem att tafsa på den, det gjorde de av egen vilja.


När man är på Bahamas så måste man ju gå till stranden så vi gick till något som hette Junkanoo Bitch.


De sålde kokosnötter i kiosken. I svenska kiosker har vi bara kokosbollar.


Killen som sjöng i bandet på stranden blev JÄTTEGLAD när jag tog kort på dem. Han ba HAHAHAHAHAHA och vinkade som en besatt, så jag gjorde samma sak.


Klad hest.


Jag och min bikini som matchade vattnet. Mitt hår ser extremt äckligt ut eftersom att det var extremt äckligt.


Pappa, jag och Gustaf badar loss, glatt ovetande om att mamma smygfotar oss uppe på stranden.


Mamma som låg i vattnet när en stor våg kom och sköljde bort henne. Hon lever numera i Atlantis med fiskarna och Ariel.


Los parentos i le vatten.

Kommentarer
Postat av: Lo

asså... Ariel blev faktiskt människa. Hon lever på land med prins Erik (se länk). Din mamma lever kanske med Kung Triton och krabban Sebastian. Men inte med Ariel ;)



http://stinahallak.blogg.se/images/2010/260px-prince_eric_the_little_mermaid_68420575.jpg

2011-05-02 @ 22:39:41
URL: http://louisewi.blogg.se/
Postat av: sofia

haha jättesnygga bilder emelie! :D

2011-05-03 @ 08:48:18
URL: http://nossleumas.blogg.se/
Postat av: linn

alltså hääääääääääääääääääääääärligt värre!!!

2011-05-03 @ 16:38:27
URL: http://forlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0