messy

Jag är hungrigare än alla er sammanlagt just nu. Min mage vänder sig ut och in och låter som en traktor hela tiden. Väntar på att föräldrarna mina ska komma hem och mata mig. Sitter här och gapar som en fågelunge men inget händer ju???

I min väntan googlar jag "hur fan gör man en annons" för jag har på något sätt blivit utsedd att göra en annons till nån tidning som mammas elever ska göra, OCH JAG VET INTE RIKTIGT HUR MAN GÖR och det gör mig lite nervös. Men det går säkert bra. Eller så går det hemskt fel. Något av de två. Heh. Heh. Nervösskrattar.

Har haft en bra dag, bortsett från mitt pågående svältande. I skolan spelade vi in nån slags filmgrej och det såg såhär mobbat ut:

 

Rörigt inlägg från förvirrad tjej. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Matildå

Munter tjej på bilden<3

2011-11-14 @ 19:10:04
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0