time for some lista

Snodde en lista av Sofia för jag är in the mood och måste få ut alla dessa fantastiska faktan om mig. Dock att jag inte hade lust att svara på några av frågorna så jag deletade dem från livet.

 


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Pommes frites.

 

 

Vad är det för färg på din ytterdörr:
HOT PINK. Skoja den är vit.

 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja. Såg en gång en man på gatan och föll som en sten men han tyckte jag var konstig så han sparkade på mig.

 

 

Favoritklädsel:
Gillar att smeta in mig i ketchup och låta alla kalla mig Komketchupsågårvi, durå? :P

 

 

Favoritlåt just nu:
HOOOOOLD UUUUUP, HOOOOLD OOOON, DON'T BE SCAAARED, YOU'LL NEVER CHANGE WHAT'S BEEN AND GONE, MAY YOUR SMIIILE, SHINE OOOON, DOOON'T BE SCAARED, YOUUR DESTINY MAY KEEP YOU WAARM.

 

 

Vad ser du om du tittar till höger:
En jävla röra, det är vad jag ser. Skagen tror jag HAAAAAAAH jättetråkigt skämt, fy skäms.

 

 

Vad gör dig glad just nu:
Ska se Breaking Dawn på lördag<3333333

 

 

Vad ska du göra härnäst:
Tänkte vara lite vild och läsa en engelskanovell för att sedan svara på en diskussionsfråga om den i min engelskabok eftersom jag lever on the edge.

 

 

Humör just nu:
Blev alldeles excited av att tänka på min roliga engelskaläxa så jag har lite svårt att lugna ner mig faktiskt.

 

 

Sommarplaner:
Hänga lite med grabbarna i parken, lira lite vattenpolo, binga lite på gribban, slirra lite på prillan osv.

 

 

Hur många kuddar sover du med:
Alltså ni kommer inte tro detta men enda sättet för mig att kunna somna är om jag har ett torkat köttstycke att sova med så jag har inga kuddar, bara kött.

 

 

Spelar du något instrument:
Trombon.

 

 

Är du kittlig:
Ja, och dessutom är jag dum nog att alltid säga att jag INTE är det, fastän alla provar då. Fast om jag säger ja så kittlas de också, så det spelar liksom ingen roll. Folk är dryga, huva.

 

 

Äckligaste insekten:
Hästar, usch.

 

 

Längtar du mest efter just nu:
Att börja dansa jenka igen, synd att jag la ner det alltså.

 

 

ASSÅ JAG E INTE SERIÖS MED LISTAN x'D hejdå.


Kommentarer
Postat av: sofia

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Knas, den är visst sann ;)

2011-11-17 @ 23:06:53
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: sofia

haha oj, jag såg din kommentar nu.......... jag missa visst några frågor (a) vart själv helt paff när jag läste det, hahaha. kul.

2011-11-17 @ 23:20:21
URL: http://nossleumas.devote.se
Postat av: matilda

HAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHA VART FÅR DU ALLTIFRÅÅÅNN?!?!?!??!?!??!?!? :'D

2011-11-18 @ 08:21:10
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Julia

Yaay för katt-tanter! :D Jag kan faktiskt tänka mig värre saker än att vara katt-tant. Verkar fett mysigt! (jag insåg precis hur sorgligt det där lät...)



Vi kan slå på honom & tvinga honom att kolla på My Little Pony så att han blir glad :D

2011-11-18 @ 08:38:48
URL: http://brevtillframtiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0