applejack

Goddag.

Mötte Sofia på stan idag och vi lyckades träffa på både Linn och Madde, så det blev lite fika med dem. Mycket trevligt, hade inte träffat Madde på flera hundra år känns det som, så det var väldigt ruuuuligt.

Vill förresten prata om att jag har börjat titta på My Little Pony. Alltså. På riktigt så tycker jag att det är bra???? Förstår inte vad som har hänt med mig. Jag hatar ju tecknat. Men My Little Pony är tydligen the shit. Min favoritponny är Applejack vilken är eran???????

På tal om the shit så ska jag se Abduction ikväll. Med Taylor Lautner. Alltså, jag har inte en dejt med Taylor Lautner, utan han är med i filmen, tyvärr. HAHA nej men jag har en dejt med några av mina coola klassisar. Hoppas filmen inte är bajs (alltså: hoppas han tar av sig tröjan..........).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0