jag har en ny och gammal cykel

Min dag började inte bra alls, ville slå allt. Sen fick jag huvudvärk som inte ipren hjälper mot. Sen kom min morfar hit med en ny cykel åt mig och då blev jag glad. Extremt glad, älskar den, TACK MORFAR ♥♥♥♥♥♥ Hon som hade den innan hade inte använt den på 14 år........ så den är väl kanske ungefär lika gammal som mig. Twiiiiins baby.

Förresten så fick jag MVG på mitt tal på engelskan waaaaaah. Har aldrig i hela mitt liv fått MVG på ett tal. Men nu jävlar. Hon sa också att jag inte hade verkat ett dugg nervös????? Jag ba YEEEEEEEEEA BITCH äntligen.

Nu ska jag spela lite sims tror jag, det var ett tag sedan. Så tudelu små kycklingar.


Ungefär såhär ser cykeln ut, visar bild imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0