jak blokkar

 
HAHAHAHAHAHAHAHA orkar inte. Såhär ser inte jag ut. Ville bara passa in i världen. Såhär ser snygga tjejer med två centimeter tjockt lager smink ut. PUTA MED LÄPPARNA, PORRKISA MED ÖGONA OCH DU E REDO FÖR 1000 GILLNINGAR PÅ FACEBOOK. Minst 20 i alla fall. Jag får aldrig 20 gillningar på facebook pga för ful och awkward för att överhuvudtaget lägga upp bilder på mig själv.
 
Jag tycker att vi alla helt enkelt ska owna up till att vi egentligen ser ut såhär:
 
 
Idag hade vi redovisning i skolan inför ungefär 60 pers. Jag dog inte så mycket som jag trodde att jag skulle göra som tur var. Det jobbigaste med att stå där framme är de moments då man INTE pratar. När man själv pratar så vet man i alla fall att alla tittar på en och då kan man stirra tillbaka, men när nån annan i gruppen pratar. Where's your god then? Var ska man titta? Var ska man ha händerna? Hur ska man stå med benen? HUR VAR VEM?
 
Första gången jag nånsin fick MVG på något muntligt var förra året i engelska B och min lärare sa till mig att det var det självklaraste MVG:t hon nånsin satt. Då ville jag nästan grina lite eftersom jag alltid har känt mig helt handikappad när det kommer till att prata och så sa hon sådär och jag bara åh. Tack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

VADÅ 60 PERS DET VAR MINST 90 HUVUDEN DÄR

Svar: JAG VET DOM SA 60 MEN DET VAR TYP 700 :'(
Emelie

2012-08-29 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0