my precious

Den senaste timmen har jag ägnat åt att försöka få Bilbo (som vår katt så fint har döpts av min familj för att han ser ut som nån som heter Bilbo, jag har ingen aning) att förstå att kanelbullar och riskakor inte är mat jag serverar åt honom. Han är den tjockaste katten jag någonsin träffat. Så fort man tar fram något ätbart så är han framme och slickar på det. Till och med icke ätbara saker som datorsladdar är han framme och slickar och tuggar på. OBESITY.
 
Hade det varit upp till mig hade han fått heta Fetma.
 
 
Till och med på den här bilden slickar han på mitt finger. ALLTSÅ?! Titta på honom dock. He's precious.

Kommentarer
Postat av: Anonym

UNDERBAAAAAAAAAAAAAART SÖT!!! skicka han till mig! min mail är [email protected] <33 xP

Svar: du har ju två XDXD
Emelie

2012-08-28 @ 18:27:44
Postat av: Anonym

vill ha en till :'(((

2012-08-28 @ 19:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0