it hurtsssss

Jag har så oooooooont, åh tyck synd om migggg.

Ibland känns det som att jag har den här bloggen bara för att ha någon som lyssnar på mig klaga. Jag har växtvärk i foten, är alltså döende för andra gången den här veckan. Dock kanske det är något annat, jag tror inte att jag växer särskilt mycket mer. Särskilt inte i foten.
 
I VILKET FALL SOM HELST HAR JAG ONT och jag är inte okej med smärta. Dö.
 
Min dag började bland en massa folk på stan, helt galet med folk. Alla skulle väl köpa julklappar. Jag köpte skavsårsplåster till mina fötter eftersom mina doctor martens typ inte gillar mig???????? De ba DÖ EMELIE DÖ och så gnager de på mina fötter.
 
Eftersom jag blir helt slut av att vara bland en massa folk störtkraschade jag i farmor och farfars soffa efter turen på stan. Det var den bästa stunden på hela dagen. Nej förresten, det var när jag hittade den här bilden på farfars läsplatta:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0