i want a boyfriend NOW *knocks over christmas tree*

Jag visste inte att 25 december var nån slags festdag???? Liksom VA. Det är JUL. Kan vi ha EN högtid där vi INTE super ner oss ellör.
 
Jag blir irriterad när folk skriver att de bakishänger. Jag tycker det är vidrigt. Ryggar tillbaka och håller för näsan. Jag kan inte rå för det, det är som en reflex. BAKISHÄNGER. "Med dem bästa."
 
För detta är jag ledsen. Jag är en bitter varelse som inte tål solljus. Jag blir upprörd av de minsta av ting, förlåt mina synder och min pensionerade själ som icke lockas av alkoholiserade sociala sammanhang. Förlåt för att jag istället tittar på This is England och dreglar över att alla i filmen ser så coola ut. Förlåt för att jag älskar 40-åriga brittiska män mer än jag någonsin kommer att älska en kille i min egen ålder. Förlåt för att jag inte tycker att nåt är kul. Förlåt för allt.
 
Idag ska jag se The Hobbit förresten. Det kommer bli fett. HIGH FRAME RATE MMMMM.
 
 
Srsly though, kan jag bara FÅ DEM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0