i'm sorry for calling your salad a bunch of gay-ass leaves

 
Jag är med i tidningen idag. Jorå, det går bra nu hörni. Cashen ba rullar in!!!!! F1 känd. Eller så har jag praktik på Prima. Nåt av de två.
 
Min lärare var snäll nog att ställa in den enda lektionen jag hade idag och därför har jag spenderat dagen åt att myza i mina myzbyxor. Är så himla trött, förstår inte. Jag sov hur många timmar som helst inatt. Det måste vara vädret som sätter mig i zombiemode. Kylan och mökret and så. Japp. Pratar lite om vädret med er jag, det är bra. Kallpratar lite ba........
 
.........KALLPRATAR. HAHA. KALLT. SNÖ. FATTAR NI.
 
Nu ska jag fundera på vilka läxor jag har att prokrastinera idag och försöka att inte somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0