no

 
Här sitter jag och ger världen en whatever-blick. För att jag inte vill. Och inte orkar. Och jag vill bränna allt. Utom bocken. Bocken är fin.
 
Nääääää, jag vet inte. Jag blev bara så trött nu när det blev fredag. Är också trött på skolarbete, trots att jag knappt har något jämfört med de flesta SÅ FÖRLÅT FÖR ATT JAG KLAGAR. Fast jag tror det blir värre på ett sätt, när man inte har så mycket. För ett tag så har man en längre period där man knappt gör något alls, och så plötsligt kommer en massa prov och slutuppgifter som ska lämnas in och då kan man inte andas för att allt kommer på en gång och man får panik och begraver sig i tv-serier för att glömma alla sina sorger.
 
På tal om att glömma alla sina sorger ska jag spendera denna fredagkvällen tillsammans med Doctor Who och choklad. DET KOMMER BLI SÅ SKÖNT ÅH GUD NI FÖRSTÅR INTE ENS HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DETTA. Är kär i David Tennant nu. Detta är inte bra, jag måste sluta bli kär i brittiska medelålders män. Jag skyller allt på BBC.

Kommentarer
Postat av: Master

Vill ha doctor who. Nu

2012-12-08 @ 12:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0