the ramblings of a mad woman

Det är söndag kväll. En icke uppskattad stund i livet. En kväll av ångezt pga opluggat prov på tisdag, debattartikel som ej påbörjats och oklarheten kring meningen med livet.
 
 
Jag köpte någon slags produkt av min frisör sist jag var där. Någonting som ska göra mina lockar bättre, typ. Jag kan inte de tekniska orden för jag är inte frisör, jag kan knappt borsta mitt hår utan att allt går fel.
 
I alla fall så köpte jag denna "curl revival cream" och jag vet inte???? Jag ser inte mycket skillnad?????? VAD är det i denna sörja som hjälper lockarna undrar jag. Det står bara att den ger lockarna "a natural spring and a healthy shine" och det låter ju fint, men HUR?
 
Det är säkert nåt från regnskogen. Eller ALOE VERA. Det ordet. Det har jag hört. Det är bra för nånting. Kan tänka mig att hela kroppen ba börjar LYSA om man rullar runt i en pöl av aloe vera.
 
Blir så trött. Mina lockar är antagligen exakt likadana och det enda som har hänt är att jag är 200 kronor fattigare. Det är inte direkt så att folk kommer fram till mig och är imponerade av mina STARKA lockar och deras "natural spring".
 
Nu får det vara slut på detta för jag ska till skolan imorgon och ha text i hundra år. Har fortfarande inte börjat på min "julartikel" hahahahahhahahHAHAhahHAhahHAha, mmmhmhmhmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0