väderkuk

Det är totalt snökaos ute, därför strejkar jag idag och stannar inne och tittar på Bert. Vet ni att Bert säger "bajs" när han svarar i telefonen? Är detta inte det bästa i hela världen? Jag tror att Bert är mannen för mig. Synd att han är 13.
 
Igår åkte jag buss till Stockholm. I SNÖKAOSET. Jag trodde min död var kommen. Det tog tre timmar att åka dit och tre och en halv timme att åka hem och det var inte okej. Det brukar liksom ta max två timmar att åka mellan Gävle och Stockholm????? Dessutom befann jag mig på SACO-mässan några timmar för mycket. Det var fullproppat med folk och jag fick lite panik inombords då och då för att det var så mycket som hände omkring mig. Folk som ba HÄR TA EN PÅSE FULL MED INFO OM HUR MAN BLIR LÄKARE och jag kände mest guuu låt mig va. Jag och Martina hittade till slut ett ställe där det knappt var några människor alls så där satt vi och glodde tills vi fick åka hem.
 
Mässan gjorde mig inte mycket klokare på vad jag ska göra i framtiden. Jag tänker bara go with it typ. Känna efter lite. Vill inte ha panik för då kommer jag antagligen göra fel och hamna någonstans där jag inte vill vara och det vore hemskt. Därför chillar jag. Det är lugnt. Andas.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0