vi är gnomer

JAG HAR KÖPT SAKER IDAG. Bland annat en mössa som min bror kallade för en gnommössa. Alltså en mössa för gnomer. Jag var inte helt säker på vad han menade med detta så jag googlade gnom och fick fram detta. Jag är helt okej med att vara en gnom för kolla vad SASSY han är?!?!?!?
 
Jag köpte även två julklappar och är lycklig över att inte vara ute i sista sekund. Dock att jag måste köpa fler, så jag kommer antagligen flaxa runt i affärerna två dagar innan julafton och ha panik över de sista julklapparna som vanligt.
 
Att köpa saker till andra är inte min grej. Det är för mycket press. Dessutom lyssnar jag inte tillräckligt noga på folk för att veta vad de vill ha och vad de behöver eftersom jag ofta sitter och tänker på ponnisar och sånt när människor pratar med mig. Inte med flit, det bara bli så. Min uppmärksamhet räcker inte till både mina egna tankar och folk som pratar med mig, jag kan bara ägna mig åt en i taget. Jag tror att det är därför jag aldrig vet vad jag ska säga till folk när de pratar med mig, för att allt jag tänker är MU??? Vill alltid säga 'mu?' till folk som pratar med mig om saker som jag inte är intresserad av MEN TYP INGEN FÖRSTÅR REFERENSEN så det är inte värt det.
 
 
Låt mig presentera: GNOMMÖSSAN. Gå till H&M du med och låt dig gnomifieras för 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0