butter is everything, you ignorant bitch

God afton medborgare av emliahland. Känner mig rätt insnöad på det här med medborgare efter att ha spenderat kvällen med min historiabok och antiken. Kommer ihåg när jag var liten och spelade Caesar III och man skulle bygga ett imperium och göra Caesar nöjd. För min del slutade det dock oftast med att han kastade sitt vinglas i golvet och skrek åt mig att jag icke längre fick vara boss över staden för alla svälte ihjäl och alla husen brann upp. Jag saknar Caesar III. Undrar om jag har kvar det någonstans bakom alla simsspel. Sjukt awkward när någon kommer hem till mig och tittar i min hylla och ba eeeeh du hur många sims har du egentligen? Jag ba 30 MEN DET ÄR INTE SÅ ATT JAG HÅLLER RÄKNINGEN ELLER SÅ. Döda mig.

Nu ska jag packa min väska för imorgon ska vi simma på gympan och jag har lovat Matilda att jag ska vara med så nu jevlar. Ska simma sönder alla. Eller grina och nästan drunkna, vi får se hur det går.

13 skoldagar kvar tills jag åker till värmen. PRISA GUD.



Skulle ta en fin bild på mig och min macka men sen blev det inte så. Och ja jag gillar smör VADÅRÅ.

Kommentarer
Postat av: Matildå

Å VI SKA HA DET SÅÅÅÅÅ KULT!! Hoppas bara att vi slipper ha sån där livräddning, för jag lovar att jag kommer lyckas dränka oss båda då.

2012-02-07 @ 22:45:58
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHAHAH ååå, söta emelie!

2012-02-08 @ 08:36:47
URL: http://nossleumas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0