internet är fint

Sitter i skolan och har graf och helt plötsligt lägger internet av. Min första reaktion var att skrika COME BACK som Rose i Titanic, men det kändes olämpligt. Ni vill inte vara på media när internet inte funkar. Alla gråter och IT-teknikern måste springa runt och laga saker innan abstinensbesvären kickar in och alla sätter sig och gungar i hörnen.

Vi gör en tidning full med våra arbeten som vi har gjort i graf A och man ska skriva allt man har lärt sig. Jag ba "det var svårt att använda illustrator i början, men ju mer jag jobbade i programmet desto mer lärde jag mig." Så med andra ord är himlen blå och gräset grönt.

Jag skrev det här innan lunch, men min mobil vägrade publicera det. Nu har internet kommit tillbaka, och så fort någon skrek INTERNET FUNKAR så slängde sig alla över datorerna och satt återigen tysta. Åh media.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0