i hate when people don’t understand my sarcasm they ruin everything

Jag åker till Grekland på söndag. VILLE BARA SÄGA DET IGEN HAHAHA SYND FÖR ER ATT DET ÄR DÅLIGT VÄDER. Om ni nu inte läser detta från en exotisk ö nånstans, för i såna fall kan ni ju bara gå. Gå hem. Gå hela vägen hem.
 
Eftersom det har varit ganska dåligt väder idag känns det extra bra. Lovar att det blir högtryck i Sverige nästa vecka bara för att jag ska åka. Fast jag får äta grekisk mat, bada i medelhavet, jäsa i solen, inte vara i Sverige. Ok det ska bli helt ok. HELT. OK.
 
Nu ska ni få en bild på mig från idag.
 
 
Gjorde den där minen på skoj men det syns inte på bilden pga folk brukar se ut sådär. Men inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0